CZ EN Translate
Menu
​​​Požadovaná informace:
1) Jaký byl počet přepočtených pracovníků v organizační jednotce zabývající se agendou ekologických daní v letech 2013 - 2015?
2) Jaká konkrétní náplň činnosti byla předmětem těchto pracovníků v letech 2013 – 2015?
3) V jaké výši byly vynaloženy mzdové náklady v letech 2013 - 2015 na tyto pracovníky včetně pojistného zaplaceného zaměstnavatelem? V případě, že nelze tyto údaje sdělit, prosím alespoň o informace o zařazení zaměstnanců do platové třídy. 
4) Byly v souvislosti s výběrem či správou ekologických daní provedeny nějaké investice, nákup zařízení, nákup externích služeb atd.? Pokud ano, jaká byla hodnota pro roky 2013 – 2015?
5) Je vedena evidence týkající se opotřebení IT vybavení pro účely daňových oddělení CÚ? Pokud ano, jaká je zhruba roční hodnota tohoto opotřebení poměrně připadající na výkon činnosti související se správou a výběrem ekologických daní?
6) V souvislosti s elektronizací daňové správy. Jaké možnosti mohou využít plátci ekologických daní? Je vedena evidence o frekvenci jejich užívání? (např. kolik daňových přiznání bylo podáno elektronickou formou?)
7) Byly v minulosti provedeny studie o efektivnosti ekologických daní nebo o výše vyvolaných nákladů na straně daňového subjektu? Pokud ano, uveďte prosím jaké a k jakým výsledkům dospěly.  

Poskytnutá odpověď:
K otázkám č.1 až č.6 - Celní úřad Praha Ruzyně neeviduje žádný subjekt registrovaný k ekologickým daním a k otázce č.7 - Celním úřadem Praha Ruzyně nebyla v minulosti provedena studie o efektivnosti ekologických daní nebo o výši vyvolaných nákladů na straně daňového subjektu.

Stránka byla publikována dne: 21.03.2017 11:11
Skočit na začátek stránky